Στην πρώτη περίοδο η Ομάδα είχε τον ερασιτεχνικό δυναμισμό σε όλους τους τομείς μιας θεατρικής παράστασης. Έτσι τα κοστούμια των πρώτων έργων ήταν αποτέλεσμα είτε συλλογικής εργασίας όλων των μελών της (όπως χαρακτηριστικά τα πρωτότυπα κοστούμια της πρώτης παράστασης) είτε ατομικής δημιουργίας ορισμένων μελών που είχαν σχετική εμπειρία (όπως χαρακτηριστικά ήταν η περίπτωση των κοστουμιών της «Φαύστας» τα οποία σχεδίασε ο Αντώνης Δαγκλίδης και κατασκεύασε η Faye Wolstencroft).
Στη συνέχεια το θέμα των κοστουμιών αντιμετωπίστηκε ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε έργου. Πράγματι το ρεπερτόριο συχνά απαιτούσε κοστούμια εποχής που ήταν δύσκολο να σχεδιαστούν και να κατασκευαστούν από τα μέλη της Ομάδας. Η αναζήτηση λύσεων μας οδήγησε στη γνωριμία με τον ειδικό οίκο κοστουμιών COSTHEA ( απο τις λέξεις Costume και Théâtre). Ο Carlo Crivellaro, ειδικός ενδυματολόγος από την Βόρεια Ιταλία δημιούργησε το 1972 την επιχείρηση αυτή στις Βρυξέλλες, πόλη με μεγάλη παράδοση σε καλλιτεχνικές εκδηλώσεις αλλά και σε εκδηλώσεις με κοστούμια εποχής, όπως το Ommegang, εκδήλωση από τον XVI αιώνα. Πράγματι κάθε χρόνο, στην Grand-Place των Βρυξελλών, γίνεται ιστορική αναπαράσταση με φαντασμαγορικά κοστούμια της εορτής που διοργανώθηκε στις 2 Ιουνίου του 1549 από τον Μάγιστρο των Βρυξελλών προς τιμήν του Αυτοκράτορα Καρόλου του Ε’, του γιού του Φιλίππου, Ινφάντε της Ισπανίας, δούκα της Βραβάνδης και των αδελφών του, Μαρίας, Βασίλισσας της Ουγγαρίας και Ελεωνόρας, Βασίλισσας της Γαλλίας.
Ο οίκος αυτός λοιπόν κατασκευάζει κοστούμια για το Ommegang, αλλά και για επαγγελματικούς θιάσους και θέατρα, όπως το Théâtre Royal du Parc, ακόμα και της Όπερας των Βρυξελλών. Έχει δημιουργήσει έτσι μεγάλο βεστιάριο, με μεγάλες δυνατότητες ενοικίασης για ιδιωτικές εκδηλώσεις (χορούς μεταμφιεσμένων κλπ) αλλά και σε ερασιτεχνικούς θιάσους. Ο Γιάννης Γαβράς ήταν αυτός που συνεργάστηκε αρχικά με τον Carlo και έτσι ο οίκος COSTHEA έγινε ή βασική πηγή ειδικών κοστουμιών και κοστουμιών εποχής για την Ομάδα μας και στη συνέχεια και για άλλες θεατρικές ομάδες των Βρυξελλών. Την επιχείρηση διευθύνουν σήμερα, μετά τον θάνατο του Carlo, η γυναίκα του Chris και ο γιός του Giordano στην περιοχή της St Catherine των Βρυξελλών, στη διεύθυνση Quai aux Briques 22, 1000 Bruxelles. Η επιλογή και η «πρόβα» των κοστουμιών ήταν πάντοτε μια συγκλονιστική και διασκεδαστική εμπειρία, ανάμεσα στα 40.000 κοστούμια και αξεσουάρ του οίκου.
Σε ορισμένα έργα η Ομάδα ζήτησε τη συνδρομή του Christian Guilmin, διαχειριστή της θεατρικής αίθουσας ‘Les Tréteaux de Bruxelles’, Rue de Laeken 159 – 1000 Bruxelles, με τον οποίο συνεργαστήκαμε αρχικά την περίοδο 1992 – 2003. Με βαθιές γνώσεις σε όλους τους τομείς του θεάτρου ο Christian Guilmin εκτός απο σκηνογράφος είναι επίσης και πολύ καλός ενδυματολόγος αλλά και εξαιρετικός «τεχνίτης» για ειδικές κατασκευές. Για παράδειγμα συνεργαστήκαμε μαζί του για την κατασκευή των κοστουμιών των καλλικαντζάρων στο έργο του Γιώργου Θεοτοκά «Το όνειρο του δωδεκάμερου», που απαιτούσαν ειδικές κατασκευές για τα αυτιά, τα πόδια κλπ, στο έργο της Μυρτώς Κοντοβά ‘Το κουβάρι των 123 αλλόκοτων πραγμάτων’ με κοστούμια αστεριών, του Ήλιου, της Σελήνης κλπ., στο έργο του Αρκά ‘Εχθροί εξ αίματος’ που χρειαζόταν ειδικά κοστούμια για τους ρόλους ‘Παχύ Έντερο’, ‘Λεπτό Έντερο’ και ‘Δεξί Νεφρό’, καθώς και στο ‘Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας’ για την κατασκευή πρωτότυπων κοστουμιών για τα ξωτικά, τις νεράιδες κλπ.
Στα έργα με κοστούμια χωρίς ειδικές απαιτήσεις και εξειδικευμένες κατασκευές, η επιλογή γινόταν με τη συνεργασία όλης της Ομάδας, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις, μέλη της ομάδας ανέλαβαν ακόμη και την κατασκευή συγκεκριμένων κοστουμιών, όπως για παράδειγμα στο έργο της Νάνσυ Πασκάλ ‘Τραγούδι για δύο’. Η ίδια η Νάνσυ με τη βοήθεια και άλλων μελών έφτιαξε ορισμένα πρωτότυπα κοστούμια για τα παιδιά με το χαρακτηριστικό χρώμα της δεκαετίας του 60 που απαιτούσε το έργο.